09014540086

جستجو کردن

سلفون لب چسب دار

foratco
(دیدگاه 2 کاربر)
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

سلفون لب چسب دار عضوی مهم و پرکاربرد در خانواده سلفون ها است که به دلیل داشتن ویژگی‌هایی یک بسته بندی مناسب و ایده آل از محبوبیت خاصی در میان صنایع مختلف برخوردار است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به محافظت محصول در برابر گرد و غبار، رطوبت، گرما و سایر عوامل محیطی اشاره کرد. به علاوه به سبب شفافیت و براقیت جلوه خاصی به محتویات درون خود داده و بر چشمگیری و جلب نظر مشتری می افزاید.

بسته بندی محصولات تولیدی در صنایع، امروزه به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از پرکاربردترین آن‌ها استفاده از انواع متفاوتی از سلفون است. سلفون لب چسب دار از محصولاتی است که با وجود قابلیت بسته شدن درب بسته بندی، از محصول در برابر ورود هرگونه رطوبت و گرد و غبار محافظت می‌کند تا کیفیت آن در برابر عوامل مختلف حفظ شود. استفاده از سلفون لب چسب دار به دلیل ویژگی‌های ساختاری و ظاهری آن، با مزایا بسیاری روبه‌رو است که در ادامه به بررسی هر یک می‌پردازیم.

سلفون بسته بندی چسب دار

معرفی سلفون لب چسب دار

سلفون بسته بندی لب چسب دار نوعی پوشش پلاستیکی برای بسته بندی‌ گستره وسیعی از محصولات تولیدی است که می‌تواند از محصول در برابر شرایط محیطی مختلف چون رطوبت، گرما، گرد و غبار و… محافظت کند. همچنین سلفون لب چسب دار به دلیل وجود شفافیت امکان رویت محصولات بسته بندی شده را می‌دهد که این خاصیت به جلب رضایت مشتریان کمک کرده و باعث افزایش اعتماد آن‌ها به هنگام خرید محصول می‌شود. به طور کلی این سلفون در فروشگاه‌های مختلف برای بسته بندی انواع کالاهایی چون کتاب، پوشاک، زیورآلات، ادویه جات و خشکبار استفاده می‌شود که علاوه بر حفظ محصول در برابر عوامل خارجی، جلوه ظاهری بیشتری به محصولات می‌دهد. سلفون‌بسته بندی لب چسب دار توسط تولیدکنندگان مختلف در انواع متفاوتی تولید می‌شود که معمولا سه نوع پرکاربرد آن به انواع تمام شفاف، پشت صدفی و لبه صدفی شناخته می‌شوند.

ویژگی‌های سلفون بسته بندی چسب دار

در تهیه سلفون لب چسب دار باید به فاکتورهای مختلفی وابسته به کاربرد آن توجه شود و ویژگی‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد. به طور کلی از ویژگی‌های سلفون بسته بندی که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت چسب سلفون

وجود چسب بر لبه‌های سلفون بسته بندی، باعث جلوگیری از ورود هرگونه گرد و غبار، رطوبت، گرما و… به محصول می‌شود که در این حالت کیفیت محصول برای مدت بیشتری حفظ می‌شود. بنابراین در بسته بندی محصولاتی که نسبت به شرایط محیطی از حساسیت بالاتری برخوردار هستند، قدرت چسب این سلفون اهمیت بالایی می‌یابد. در صورتی که کیفیت چسب سلفون مناسب نباشد، بعد از یکبار باز و بسته شدن خاصیت چسبندگی از بین رفته و دیگر نمی‌توان از آن به عنوان بسته بندی استفاده نمود. بنابراین حتما به هنگام تهیه سلفون چسبی به این فاکتور توجه کنید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

مقاومت و استحکام

به طور کلی سلفون لب چسب دار نوعی بسته بندی برای پوشش محصولات سبک وزن شناخته می‌شود و در ابعاد کوچک‌تر تولید می‌شود. اما با این حال وجود استحکام کافی در این نوع بسته بندی حائز اهمیت است. بنابراین شرکت‌های تولیدکننده باید محصولی منعطف و کشسان تهیه کنند تا در برابر شرایط مختلف دچار پارگی و سوراخ نشود. در صورتی که قرار است از این سلفون چسبی برای نگهداری محصولاتی حساس چون موادغذایی استفاده شود، بهتر است با مراجعه به تولیدکنندگان معتبر، محصولی با کیفیت و مقاوم تهیه کرد.

شفافیت سلفون

وجود شفافیت بالا در سلفون بسته بندی چسب دار، باعث جلب بیشتر اعتماد مشتریان به هنگام خرید محصول می‌شود. این نوع بسته بندی امکان رویت محتویات آن را می‌دهند که در این حالت می‌توان از کیفیت کالا آگاه شد. البته شفافیت سلفون چسبی وابسته به مواد اولیه آن ممکن است در درجات مختلفی باشد که معمولا مواد اولیه درجه یک، بیشترین شفافیت را در سلفون ایجاد می‌کنند.

قابلیت چاپ سلفون لب چسب دار

سلفون بسته بندی چسب دار معمولا در فروشگاه‌ها برای فروش محصول به مشتریان استفاده می‌شوند. بنابراین وجود قابلیت چاپ بر روی این نوع بسته بندی، تا حد زیادی به فروش محصولات و جلب رضایت مشتری کمک می‌کند. شما می‌توانید طرح و لوگو مورد نظر خود را انتخاب کرده و با در نظر گرفتن ابعاد و ضخامت مورد نیاز، سلفون لب چسب دار را به صورت سفارشی تهیه کنید. البته این سلفون به دو صورت سفارشی و آماده قابل تهیه است که نمونه‌های آماده به هزینه کمتری نیاز دارند و طرح آن‌ها از پیش تعیین شده و بر روی سلفون چاپ شده است. نمونه‌های سفارشی به صورت اختصاصی برای فروشگا‌ه‌های خاص تولید می‌شوند تا به تبلیغات و برندسازی آن‌ها کمک شود. روش‌های مختلفی برای چاپ بر روی سلفون وجود دارد که از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به فلکسو و هلیوگراور اشاره کرد. هر یک از این روش‌ها کیفیت چاپ و هزینه متفاوتی دارند که شما می‌توانید با دریافت مشاوره از مشاوران فروش شرکت‌های مختلف، روش مناسب را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

جمع بندی

سلفون لب چسب دار یکی از انواع بسته بندی‌های پرکاربرد در فروشگاه‌ها و صنایع مختلف است که وجود چسب بر روی لبه آن، امکان بستن درب بسته بندی و محافظت از محصول در برابر شرایط محیطی مختلف را می‌دهد. این سلفون برای بسته بندی گستره وسیعی از محصولات چون موادغذایی، منسوجات، بدلیجات، لباس، کتاب، سی دی و… کاربرد دارد که شما باید با توجه به موارد کاربردی آن، به فاکتورهای مختلفی چون شفافیت، کیفیت چسب، ضخامت، ابعاد و… توجه کنید. ما در این مقاله با بررسی ویژگی‌های سلفون بسته بندی چسب دار سعی کرده‌ایم به شما در انتخاب محصول مناسب مطابق با نیازتان یاری برسانیم.

2 دیدگاه برای سلفون لب چسب دار

  1. سهیلی

    سلام سلفون لب چسب مخصوص سی دی نیاز دارم، امکان داره روش رو چاپ بزنید؟

    • foratco

      سلام بله امکان چاپ وجود داره

  2. شهابی

    سلام سلفون لب چسب دار همون کاورهای سی دی هست درسته؟

    • foratco

      بله به این منظور هم میشه به کار بره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه
رول سلفون بغل باز
سلفون بسته بندی گل