09014540086

جستجو کردن

سلفون تازه نگهدارنده میوه و سبزی

foratco
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

یکی از محصولات جدید شرکت فرات سلفون تازه نگهدارنده میوه و سبزی است . این محصول که جهت تولید انبوه، بارها و بارها آزمایش خود را پس داده است، از فیلم پلی پروپیلن است، که با مواد افزودنی که توسط این شرکت اضافه شده است قابلیت نگهداره میوه و سبزیجات تازه را تا مدت بیشتری نسبت به نایلون‌ها دارد و کاملا بهداشتی است. این محصول که قابل استفاده در منازل  و همچنین رستوران‌ها است، در اندازه های مختلف تولید می‌شود.

کاربرد سلفون تازه نگهدارنده میوه و سبزی

کاربرد اصلی این سلفون، همان طور که در بالا اشاره شد، تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات است. با استفاده از این نایلون می‌توانید محصولات زراعی خود را تا مدت بیشتری تازه و سالم نگهداری کنید. همچنین برای حمل و نقل نیز به کار می‌رود.

ویژگی سلفون تازه نگهدارنده سبزی

  • ضخامت مناسب
  • بهداشتی و دارای تاییدیه
  • مقاوم
  • قابل سفارش در ابعاد مختلف
  • قیمت مناسب

قیمت سلفون تازه نگهدارنده میوه و سبزی

قیمت سلفون تازه نگهدارنده سبزی و میوه به موارد زیادی بستگی دارد. این موارد شامل قیمت روز ارز، مواد اولیه مورد استفاده در تولید، ویژگی‌های محصول و برند تولیدی می‌شوند. به‌طور کلی، سلفون تازه نگهدارنده سبزی و میوه با کیفیت بالا که از مواد اولیه با کیفیت و با برند معتبری تولید شده باشد، قیمت بالاتری نسبت به سلفون تازه نگهدارنده با کیفیت پایین و بدون برند خواهد داشت. همچنین، در صورت افزایش قیمت مواد اولیه و تغییرات در نرخ ارز، قیمت سلفون  نیز ممکن است تغییر کند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید سلفون تازه نگهدارنده میوه و سبزی، قیمت‌ها را در بازار مقایسه کرده و با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سلفون تازه نگهدارنده میوه و سبزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه
سلفون بسته بندی کرفس
دسته بندی