09014540086

جستجو کردن

سلفون پانچ دار (جورابی)

foratco
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

یکی از دغدغه‌های مهم صادرات و واردات محصولات کشاورزی، بسته بندی آن و محافظت از محصول به هنگام حمل بار است. در این حالت محصول مدت زمان زیادی را در حال جابه‌جایی است و گاهی به چند مقصد مختلف انتقال می‌یابد. بنابراین وجود بسته بندی مقاوم و در عین حال سازگار با محصول امری ضروری است. سلفون پانچی نمونه‌ای از نایلون بسته بندی است که با قرارگیری به دور محصول کشاورزی به حمل راحت و ایمن آن کمک می‌کند. همراه ما باشید تا در این مقاله با سلفون پانچی و مزایا آن آشنا شویم.

معرفی سلفون پانچی

کاشت محصولات کشاورزی با توجه به آب و هوای هر کشور تنوع گوناگونی دارد و ممکن است همه کشورها قادر به کاشت و پرورش همه نوع گیاه و محصول نباشند. بنابراین با صادرات و واردات این محصولات، تمامی مناطق جغرافیایی قادر خواهند بود از محصولات کشاورزی متنوع بهره ببرند. سلفون پانچی در واقع یکی از بسته بندی‌های کاربردی در زمینه بسته بندی محصولات کشاورزی چون فلفل دلمه‌ای، بادمجان و… است که صادرات آن به کشورهای دیگر را با سهولت بیشتری همراه می‌کند. سلفون پانچی معمولا به دو صورت PP و OPP وارد بازار می‌شود که پیشنهاد می‌شود از نمونه PP استفاده کنید.

ویژگی سلفون پانچی

آنچه که سلفون پانچی را از دیگر سلفون‌ها متمایز می‌کند، وجود سوراخ‌های بسیار ریز بر سطح آن است که امان هواگیری و جریان هوا را می‌دهد. در صادرات و واردات محصولات غذایی، این محصولات مدت زمان زیادی را در حمل و نقل سپری می‌کنند و در شرایط محیطی مختلفی قرار می‌گیرند. همچنین مواد غذایی شرایط نگهداری به خصوصی دارند و به عنوان مواد حساس نمی‌توانند در هر شرایطی دوام آورند. بنابراین هوا گرم حبس شده درون بسته بندی باعث فساد محصول در طولانی مدت شود. در این حالت قابلیت جابه‌جایی هوا توسط سلفون پانچی می‌تواند به سلامت مواد غذایی و ایجاد شرایط بهداشتی کمک کند. علاوه بر آن سلفون‌ پانچی بسته بندی با شفافیت خود، امکان مشاهده محصول را توسط مصرف کننده می‌دهند که در این حالت تهیه آن با اطمینان خاطر بیشتری انجام می‌شود. علاوه بر ویژگی‌های اشاره شده، سلفون پانچی از مزایا بسیاری برخوردار است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

مزایا سلفون پانچی

در صنعت کشاورزی از سلفون‌ها در انواع متنوعی استفاده می‌شود که هر یک با ویژگی‌ها و مزایا خود به نحوی به مصرف کنندگان کمک می‌کند. سلفون پانچی بسته بندی یکی از انواع کاربردی سلفون‌ است که با محافظت صحیح از محصول و وجود مزایا زیر به کشاورزان در انتقال محصولاتشان به نقاط جغرافیایی مختلف کمک می‌کند.

  • جلوگیری از فاسد شدن محصول
  • استفاده راحت و بدون دردسر
  • افزایش طول عمر محتویات
  • وجود امکان هواگیری
  • قابلیت چاپ پذیری
  • محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی چون گرد و غبار

یکی از قابلیت‌های مهم سلفون پانچی که کمک زیادی به جذابیت محصول صادراتی می‌کند، قابلیت چاپ پذیری آن است. با این قابلیت شما می‌توانید طرح و لوگو مورد نظر خود را در رنگ‌های مختلف بر روی سلفون پانچی چاپ کنید و محصولی با جذابیت بیشتر ارسال کنید. همچنین وجود لوگو و اطلاعات صادرکننده باعث برندسازی و جلب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود و ممکن است باعث افزایش فروش محصول شود.

کاربرد سلفون پانچی

همانطور که اشاره شد، عمده کاربرد سلفون پانچی بسته بندی، نگهداری صیفی جات و میوه‌ها است که با بسته بندی تک محصولی هر یک، از آن‌ها در برابر عوامل مختلف محافظت می‌کند. سلفون پانچی با قابلیت رد و بدل کردن هوا، محصول را در بهترین حالت بسته بندی قرار می‌دهد تا دچار فساد و خشکی نشود. این محصول در ابعاد مختلفی وارد بازار می‌شود که به شما امکان بسته بندی در ابعاد مختلف را می‌دهد. به طور کلی شما می‌توانید برای جابه‌جایی محصولاتی چون بادمجان، کاهو، فلفل دلمه‌ای، کرفس و رومانو از سلفون بسته بندی پانچی استفاده کنید. مقاومت محتویات نگهداری شده در این نوع بسته بندی ۲ تا ۳ برابر افزایش می‌یابد که در این حالت احتمال آسیب به محصول به هنگام جابه‌جایی به حداقل می‌رسد.

خرید سلفون پانچی

سلفون پانچی نوعی بسته بندی برای نگهداری مواد غذایی است، بنابراین خرید آن باید با دقت بالاتری انجام شود. این سلفون در کیفیت‌های متنوعی وارد بازار می‌شود که ممکن است شما را به هنگام تهیه آن دچار سردرگمی کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود که با متخصصان این حوزه مشورت کنید و با دریافت مشاوره از شرکت‌های تولیدکننده، محصول هر شرکت را شناسایی کنید. سپس با مقایسه محصولات هر شرکت با قیمت و خدمات آن، محصول مورد نیازتان را خریداری کنید. سلفون پانچی باید از استانداردهای کافی برخوردار باشد تا محصول غذایی نگهداری شده در شرایط بهداشتی قرار بگیرد. در غیر این صورت فساد مواد غذایی می‌تواند منجر به مسمومیت مصرف کننده و خسارات مالی و جانی بسیاری شود.

جمع بندی

سلفون پانچی یکی از انواع نایلون بسته بندی محصولات است که با قرارگیری به دور محصولات کشاورزی و محافظت از آن، به صادرات راحت‌تر محصول کمک می‌کند. این نایلون با وجود ویژگی هواگیری، از فساد محصول در طولانی مدت جلوگیری می‌کند تا کیفیت محصول به هنگام حمل و نقل حفظ شود. ما در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و مزایا سلفون پانچی و کاربرد آن پرداختیم تا شما اطلاعات کافی از این محصول داشته باشید. برای خرید سلفون بسته بندی پانچی به نکات اشاره شده توجه کنید تا با تهیه محصول با کیفیت از خسارات احتمالی جلوگیری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سلفون پانچ دار (جورابی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه