09014540086

جستجو کردن

ساک دستی بی بافت

foratco
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

سا‌ک بدون بافت ساختاری تار مانند دارد که از درهم تنیدگی الیاف با یکدیگر ایجاد می‌شود. فرآیند درهم تنیدگی به صورت مکانیکی، شیمیایی یا حرارتی انجام می‌شود. پارچه‌های مورد استفاده در ساک دستی بی بافت سازگار با محیط زیست هستند. این نوع ساک دستی می‌تواند در عین حال که هزینه‌های مربوط به خرید ساک دستی پارچه‌ای را کاهش دهد، به عنوان یک محصول مقاوم و کاربردی برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته شود. برای خرید ساک دستی بی بافت می‌توانید از شرکت تولیدی «فرات» اقدام کنید.

سا‌ک دستی بی بافت چیست؟

ساک دستی بی بافت به محصولاتی گفته می‌شود که از پارچه‌ای به نام نبافته یا اسپان باند با پایه پلیمری ساخته می‌شود. این ساک دستی‌ها به هم بافته یا دوخته نمی‌شوند و قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد هستند. ساک دستی بی بافت را می‌توان در هر رنگ و اندازه‌ای تولید کرد. همچنین ساک دستی‌های بافت‌دار از پارچه بافته شده ساخته می‌شوند. از سوی دیگر، ساک دستی‌های بی بافت از الیاف درهم ‌تنیده تولید خواهند شد. مهمترین مزیت استفاده از ساک دستی بی بافت، قیمت ارزان‌تر آن است. شما می‌توانید به عنوان یک کسب و کار از این نوع ساک برای قراردادن محصول فروخته شده به مشتری و تبلیغ برند و خدمات خود استفاده کنید.

مزایای ساک دستی بی بافت

ساک دستی‌های بی بافت می‌توانند فواید زیر را به کسب و کارها ارائه دهند:

  • ساک دستی‌های بی بافت برای برندسازی، فروش و آگاهی از برند عالی هستند. با ارائه ساک دستی به مشتریان به آنها یک تجربه کاربری خوب را ارائه می‌دهید.
  • بادوام این ساک دستی‌ها بسیار بادوام هستند، زیرا الیاف کوتاه و بلند از طریق فرمول شیمیایی و درمان به یکدیگر متصل می‌شوند.
  • این ساک‌ها ۱۰۰ درصد دوستدار محیط زیست هستند. اینها زیست تخریب پذیر بوده و در حین دور ریختن هیچ گاز سمی یا ماده شیمیایی آزاد نمی‌کنند.
  • ساک دستی‌های پلاستیکی تجزیه ناپذیر بوده و برای محیط زیست مضر هستند.
  • شما می‌توانید به راحتی از این ساک دستی‌ها برای چندین بار استفاده کنید. حتی این امکان را دارید آنها را بشویید و دوباره استفاده کنید.
  • ساک دستی‌های بی بافت در انواع اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند.
  • این ساک‌ها وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل داشتن دسته به راحتی قابل حمل هستند.
  • این ساک دستی‌ها دافع مایع هستند. بنابراین، می‌توانید در روزهای بارانی نیز با خیال راحت آنها را حمل کنید.
  • این ساک دستی‌ها را می‌توان به راحتی تا کرده و در هر جایی بدون هیچ مشکل حمل کرد.

انواع ساک دستی بی بافت

آیا ساک دستی‌های بی بافت همه یکسان هستند؟ خیر، ساک دستی‌های نبافته انواع مختلفی دارند. در ادامه چهار نوع اصلی از پارچه‌های نبافته که برای تولید سا‌ک دستی استفاده می‌شود، آورده شده‌اند:

۱- پارچه نبافته  Spunbound

همانطور که از نامش پیداست، این نوع پارچه بی بافت که از پلی پروپیلن (PP) ساخته می‌شود، با چرخاندن رشته‌های یکنواخت روی تسمه جمع آوری تولید خواهد شد. این رشته‌ها سپس با الیاف پیوند می‌خورند و بعداً توسط بارهای الکترواستاتیکی از هم جدا می‌شوند. پیوند بین رشته‌ها و الیاف منجر به یک پارچه بسیار قوی می‌شود. کاربرد پارچه اسپان باند شامل بسته بندی پزشکی و بسته بندی مهندسی است.

۲- پارچه بی بافت Airlaid

در این فرآیند، عناصر پارچه با حرکت سریع ابتدا پراکنده و سپس متراکم می‌شوند. تراکم معمولا منجر به پارچه‌ای قوی می‌شود که می‌تواند برای تشکیل ساک دستیها استفاده شود. خمیر چوب بزرگترین جزء پارچه ایرلاید را تشکیل می‌دهد. این با سوپر جاذب (SAP) مخلوط شده است که قابلیت اتصال آن را افزایش می‌دهد.

۳- پارچه بی بافت Drylaid

پارچه Drylaid عمدتاً از الیاف طبیعی تشکیل شده است. فیبر مصنوعی، کربن، فولاد و شیشه به منظور افزایش استحکام الیاف به مخلوط اضافه می‌شود. پارچه‌های بی بافت مرطوب از طریق فرآیند کاغذسازی تولید می‌شوند. ساک دستی‌های ساخته شده از این نوع پارچه‌های بی بافت معمولاً برای کارهای سبک استفاده می‌شوند.

کاربرد ساک دستی بی بافت

ساک دستی‌های بی بافت کاربردهای گسترده‌ای دارند. این سا‌ک‌ها برای قرار دادن محصولات خریداری شده توسط مشتری استفاده می‌شوند. برای مثال، بوتیک‌هایی که در فروش پوشاک فعال هستند، فروشگاه‌های لوازم آرایشی یا حتی مواد غذایی می‌توانند از این ساک‌ها برای حمل راحت محصولات و معرفی برند و نام شرکت خود روی ساک استفاده کنند. در ادامه به رایج‌ترین کاربردهای این سا‌ک‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ساک دستی خرید
  • ساک دستی مدرسه
  • ساک دستی پیک نیک
  • ساک دستی مواد غذایی

قیمت ساک دستی بی بافت

هزینه ساک دستی‌های بی بافت توسط عوامل مختلفی تعیین می‌شود. از جمله این عوامل می‌توان به اندازه و کیفیت ساخت آن اشاره کرد. به این معنا که شما برای ساک دستی‌های بزرگ و با کیفیت هزینه بیشتری خواهید پرداخت. عوامل موثر دیگر به شرح زیر هستند:

  • برند سازنده
  • مواد اولیه
  • نوع ساک
  • انجام خدمات سفارشی (چاپ روی ساک)
  • نرخ ارز
  • میزان عرضه و تقاضا

خرید ساک دستی بی بافت از شرکت تولید فرات

اگر به فکر سفارشی کردن ساک دستی‌های بی بافت هستید، تولیدکنندگان ساک دستی‌های بی بافت زیادی وجود دارند که در چنین کارهایی تخصص دارند. شرکت تولید فرات می‌تواند هر نوع مدل ساک دستی بی بافت را براساس نیازهای شما تولید کند. کیفیت بالا مواد اولیه و امکان ساخت در ابعاد، اشکال و متریال‌های مختلف از ویژگی‌های این نوع ساک‌ها هستند. برای خرید ساک دستی بی بافت می‌توانید از مشاوران ما مشاوره تخصصی بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساک دستی بی بافت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه