09014540086

جستجو کردن

ساک دستی طلق دار

foratco
(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

ساك دستي طلق دار يا زيپ کیپ طلقی ترکیبی از پارچه های غیر بافتی و فیلم شفاف است و این محصول در صنعت بسته بندی برای پوشاک ،لوازم آرایش حبوبات،لوازم آزمایشگاهی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تولیدی فرات پس از تولید سلفون و جرقه گیری آن جهت چاپ با پارچه غیر بافتی توسط دستگاه تمام اتوماتیک و دوخت التراسونیک آن را ترکیب کرده و در انتها توسط دستگاه زیپ زن انتهای آن زیپ می زند. این محصول که اولین بار در کشور توسط شرکت فرات، تولید شده است. با توجه به جدید بودن آن جایگزینی مناسب برای بسته بندی های قدیمی در نظر گرفت.

مزیت استفاده از ساک دستی طلق دار

یکی از مزایای اصلی این محصول این است که پس از استفاده اولیه مجددأ قابل استفاده است که می تواند برای شما تبلیغی موثر در دست مصرف کنندگان باشد. در نتیجه هم مقرون به صرف است و هم در نگهداری از محیط زیست کمک شایانی می‌شود. از دیگر مزایای این محصول، شیک بودن آن است و استفاده از آن حس خوبی را در مشتری القا می‌کند.

قیمت ساک دستی طلق دار

قیمت ساک دستی طلق دار بسته به قیمت مواد پتروشیمی و قیمت روز ارز تغيير مي‌كند. جهت اطلاع از قيمت ساك دستي طلق دار با شماره هاي شركت فرات در تماس باشيد ا كارشناسان شما را راهنمايي كنند. همچنين توجه داشته باشيد تا از خريد مستقيم از كارخانه،‌دست واسطه‌ها را كوتاه كنيد زيرا قيمت تمام شده محصول براي شما بسيار مقرون به صرفه تر خواهد شد.

1 دیدگاه برای ساک دستی طلق دار

  1. فرزانه

    ساک دستی طلقی رنگ انتخابی داره یا شفاف چاپ میشه؟

    • foratco

      سلام به صورت شفاف و بدون رنگ است

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه
کالیته رنگ
دسته بندی
مدل و جدول سایز بندی
دسته بندی
ساک دستی کف ساده با بند رکابی
دسته بندی
ساک دستی دسته پانچی
دسته بندی