09014540086

جستجو کردن

ساک دسته زنبیلی

محتوای جدول

اکثر فروشندگان هنگام خرید، محصولات خود را توسط ساک دستی‌هایی به مشتریان ارائه می‌دهند. این ساک دستی‌ها در جنس و طرح‌های مختلفی وجود دارند. یکی از پرکاربردترین انواع رایج این ساک دستی‌ها، ساک دسته زنبیلی است. این نوع ساک‌ها معمولا از دسته و ساک پارچه‌ای تشکیل شده‌اند که به یکدیگر متصل می‌شوند. از آن جهت به این ساک‌ها، دسته زنبیلی گفته می‌شود که دسته‌ی آن‌ها شبیه به زنبیل است. ساک پارچه‌ای دسته زنبیلی ویژگی‌ها و مزایای بسیاری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خرید و قیمت ساک تبلیغاتی دسته زنبیلی پیشنهاد می‌شود مقاله ارائه شده را تا پایان دنبال نمایید.

ساک دسته زنبیلی چیست؟

ساک‌های دسته زنبیلی در انواع مختلف برزنتی، کتان، سوزنی، باکس، تبلیغاتی و … طراحی و تولید می‌شوند.

همان‌طور که در بخش مقدمه گفته شد، یکی از انواع ساک‌های دستی،‌ ساک پارچه‌ای دسته زنبیلی است که بیشتر در فروشگاه‌های پوشاک و بوتیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ساک‌ها به صورت ساک تبلیغاتی نیز کاربرد دارند و دارای قابلیت چاپ سیلک هستند. بنابراین به این ساک‌ها، بگ تبلیغاتی نیز گفته می‌شود. زیرا علاوه بر ارائه محصول در داخل ساک،‌ جنبه تبلیغاتی برای برند فروشگاه مورد نظر را دارند.

استفاده از این ساک‌ها همچنین احساس احترام و ارزشمند بودن به خریدار منتقل می‌کند. در واقع هنگامی که فروشنده محصول را در داخل ساک دستی می­گذارد، باعث می‌شود خریدار حس بهتری نسبت به کیفیت محصول و اعتماد به فروشنده پیدا کند.

.

ویژگی‌های مزایای ساک دسته زنبیلی

ساک‌های زنبیلی در طرح‌ها و سایزهای مختلف قابلیت تولید دارند. این ساک‌ها همچنین در رنگ‌های مختلف قابل چاپ هستند. ساک‌های دسته زنبیلی به دلیل تنوع در رنگ، طراحی عالی و خوش‌‌دست بودن، مورد توجه بسیاری از مشتریان ساک دستی قرار گرفته است. پارچه مورد استفاده در تولید این ساک‌ها بسیار با دوام و مقاوم است و معمولا از جنس اسپان باند است. اکثر ساک‌های پارچه‌ای، تحمل وزن‌های ۳ تا ۵ کیلوگرم را دارند. ارایه محصولات با استفاده از این ساک‌ها باعث می‌شود که مشتریان بتوانند به راحتی خریدهای خود را حمل کنند. خرید و قیمت ساک تبلیغاتی دسته زنبیلی نیز بسیار سریع و آسان و همچنین مقرون به صرفه است.

 یکی از مزایای مهم استفاده از ساک‌های پارچه‌ای، عدم آسیب به محیط زیست بوده که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا مواد اولیه مورد استفاده در تولید پارچه‌‌های ساک دستی‌ها جزو مواد بازیافتی است. از این‌رو بعد از استفاده از ساک دستی و کهنه شدن،‌ می‌توان دوباره آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند. یکی دیگر از مزایای مهم ساک‌های دسته زنبیلی، ضد آب بودن آن‌ها بوده که این ویژگی نیز بسیار قابل اهمیت است. زیرا گاهی اوقات ممکن است افراد بعد از خرید در زیر باران قرار گیرند یا ساک دستی آن داخل آب بیفتد در نتیجه اگر ساک دستی آن‌ها ضد آب نباشد به محصول خریداری شده آسیب وارد خواهد آمد.

تولید و طراحی ساک دسته زنبیلی

همان‌طور که اشاره شد، این ساک‌ها با استفاده از پارچه‌‌های مقاوم و بادوام تولید می‌شوند. امکان تولید ساک‌های دستی با استفاده از نایلون نیز وجود دارد که به آن‌ها ساک نایلونی گفته می‌شود. بعد از مرحله انتخاب پارچه یا نایلون، نوبت به طراحی و سایزبندی آن‌ها می‌رسد. با توجه به سفارش مشتریان می‌توان ساک دستی را طراحی کرد و سایز آن را متناسب با ابعاد مورد نظر مشتریان انتخاب کرد.

از این‌رو مشتریان در انتخاب طرح و سایز ساک دستی کاملا آزادند و می‌توانند طبق نیاز خود، به تعداد دلخواه ساک دستی را سفارش دهند. تمامی مراحل چاپ و تولید ساک‌های تبلیغاتی توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک و پیشرفته انجام می‌شود. همه‌ی گروه‌های تولیدی ساک‌ پارچه‌ای به صورت تخصصی و حرفه‌ای اقدام به تولید این محصولات می‌کنند.

کاربردهای مختلف ساک دسته زنبیلی

ساک پارچه‌ای دسته زنبیلی مورد استفاده‌های مختلفی قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای رایج ساک دستی می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • استفاده در فروشگاه‌های مخصوص لوازم بهداشتی و آرایشی
  • استفاده در فروشگاه‌های ویژه عطر و ادکلن
  • استفاده در فروشگاه‌های عرضه انواع پوشاک آقایان، خانم‌ها و بچگانه
  • استفاده در فروشگاه‌های عرضه کننده کالاهای ورزشی
  • کاربرد در فروشگاه‌های عرضه کننده کیف و کفش
  • کاربرد در فروشگاه‌های عرضه کننده انواع موبایل و تبلت
  • کاربرد در فروشگاه‌های عرضه کننده انواع اکسسوری و زیور آلات

خرید و قیمت ساک تبلیغاتی دسته زنبیلی

برای خرید و اطلاع از قیمت ساک‌ پارچه‌ای دسته زنبیلی، توجه به یک سری از نکات ضروری است.‌ اولین نکته در خرید، توجه به جنس ساک و کیفیت آن است. نکته بعدی توجه به سایز مورد نیاز برای فروشگاه‌ بوده که حتما باید آن را مد نظر قرار داد.‌ ویژگی‌های دیگر مانند طرح و رنگ ساک نیز در مراحل بعدی باید مورد توجه قرار بگیرد‌.

جمع ­بندی

ساک دسته زنبیلی یک از انواع ساک‌های پارچه‌ای است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.‌ این ساک‌ها از آن‌جا که جنبه تبلیغاتی دارند به عنوان بگ تبلیغاتی یا بگ شاپ نیز شناخته شده‌اند. ساک‌های دسته زنبیلی در انواع مختلف سوزنی، کتان، برزنت و … به بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از انواع ساک‌های گفته شده به منظور کاربرد خاصی طراحی و تولید شده‌اند. از ویژگی‌های مهم و بارز انواع ساک پارچه‌ای دسته زنبیلی، سازگاری با محیط زیست و ضد آب بودن است. برای اطلاع از چگونگی خرید و قیمت ساک تبلیغاتی دسته زنبیلی می‌توان به مراکز معتبر فروش حضوری و همچنین اینترنتی مراجعه کرد.