09014540086

جستجو کردن

ساک دستی تبلیغاتی ۶۰ گرم

foratco
(دیدگاه 3 کاربر)
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

یکی از لوازم ضروری و مورد نیاز در هنگام خرید، استفاده از ساک دستی تبلیغاتی است.‌ همه‌ی شما در موقع خرید استفاده از ساک دستی را تجربه کرده‌اید. ساک‌ دستی‌ها در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند. ساک دستی تبلیغاتی در اکثر فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های خرید به منظور تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گونه مراکز، مشتریان تا هنگامی که مشغول خرید هستند از ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌کنند و نوعی بیلبورد متحرک تبلیغاتی برای فروشگاه محسوب می‌شوند.

در واقع فروشگاه‌هایی که در هنگام خرید اقدام به ارائه ساک دستی به مشتریان خود می‌کنند با این کار اعتماد مشتریان را جلب کرده و موجبات رضایت مشتری را فراهم می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع ساک تبلیغاتی و همچنین چگونگی تعیین قیمت ساک دستی تبلیغاتی آشنا کنيم.

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

امروزه اکثر فروشگاه‌های معتبر و دارای برند ویژه برای عرضه محصولات خود از ساک‌ خرید تبلیغاتی متنوع و جذاب استفاده می‌کنند. در واقع ساک دستی یکی از ابزارهای ویژه برای حمل و نقل کالاهای خریداری شده توسط مشتریان است. این ساک‌ دستی‌ها در انواع و اقسام مختلفی قابلیت عرضه شدن به بازار را دارند. ساک دستی‌ها از جنس‌های مختلف پارچه‌ای، کاغذی، پلاستیکی و … تولید می‌شوند. امکان چاپ تصویر بر روی ساک‌ دستی‌ها به منظور تبلیغ برند و محصولات فروشگاه وجود دارد. قیمت ساک دستی تبلیغاتی با توجه به طراحی، کیفیت و جنس آن‌ها تعیین می‌شود.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک‌ خرید تبلیغاتی را می‌توان بر اساس نوع کاربرد یا با توجه به شکل، سایز و جنسی که دارند به انواع مختلفی تقسیم کرد.‌ رایج‌ترین انواع ساک دستی عبارتند از:

ساک تبلیغاتی کاغذی

یکی از انواع پرکاربرد ساک دستی، نوع کاغذی آن است. برای استحکام بخشی به این ساک‌ ‌دستی‌ها یک لایه روکش سلفون یا کاغذ ضخیم به آن اضافه می‌کنند. در غیر این صورت ساک دستی‌های کاغذی، استحکام و مقاومت لازم را در برابر تحمل وزن محصول نخواهند داشت. این ساک دستی‌ها در رنگ‌های زیبا و جذاب به بازار عرضه می‌شوند و قابلیت چاپ هر نوع لوگو و طراحی بر روی آن‌ها وجود دارد. چاپ ساک دستی تبلیغاتی کاغذی با چاپ ۴ رنگ سلفون انجام می‌پذیرد.

ساک دستی کاغذی گلاسه و کرافت

ساک دستی‌های کاغذی در دو نوع گلاسه و کرافت تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و خواص مخصوص به خود را دارند. در بیشتر گالری‌های شیک و مدرن، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها، از ساک دستی گلاسه استفاده می‌شود. این نوع ساک دستی معمولا در وزن‌های ۱۷۰ تا ۲۰۰ گرم قابل تولید هستند. قیمت ساک‌ خرید تبلیغاتی گلاسه بر اساس کیفیت کاغذ گلاسه مشخص می‌شود.

ساک دستی کرافت نیز معمولا در وزن ۱۳۰ گرمی تولید می‌شود و خود کاغذ کرافت دارای رنگ نخودی است. بنابراین ساک‌هایی که با استفاده از این نوع کاغذ ساخته می‌شوند معمولا مات هستند زیرا هیچ‌گونه رنگ‌آمیزی بر روی آن صورت نمی‌گیرد و کاغذ با همان رنگ فابریک خود باقی می‌ماند.

پاکت کاغذی کرافت

نوع دیگری از ساک تبلیغاتی کاغذی به عنوان پاکت فست فود مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این پاکت‌ها در رستوران‌ها و فست فودها برای بیرون بردن غذا استفاده می‌شود. پاکت‌های کرافت در وزن‌های ۸۰ گرمی تولید می‌شوند به همین دلیل نسبت به انواع دیگر ساک‌های کاغذی، ماندگاری کمتری دارند. این پاکت‌ها معمولاْ بدون بند تولید می‌شوند به این صورت که از بالا تا شده و منگنه می‌شوند.

ساک دستی تبلیغاتی پلاستیکی

    

یکی دیگر از انواع ساک‌ خرید تبلیغاتی پرکاربرد و رایج در اکثر فروشگاه‌ها، نوع پلاستیکی آن‌ها است. این نوع ساک دستی نسبت به سایر انواع ساک دستی از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده به همین دلیل کاربرد بیشتری نسبت به ساک دستی‌های دیگر دارد.‌ ساک دستی‌های پلاستیکی ‌همان نایلون یا نایلکس‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و … هستند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

نایلون‌های فروشگاهی در انواع مختلف دسته‌ موزی و تقویت، نایلون دسته‌بندی بغل کاست، کف کاست، رکابی و رکابی آجدار قابلیت تولید دارند. ضخامت نایلون‌های آجدار در حدود ۷۰ تا ۸۰ میکرون است که معمولاْ در سوپر مارکت‌ها، سوپر پروتئین‌‌ها و میوه فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. امکان چاپ ساک بر روی نایلون‌های فروشگاهی به صورت تک رنگ، دو رنگ و بیشتر نیز وجود دارد.

ساک دستی تبلیغاتی پارچه‌ای

ساک دستی‌های پارچه‌ای نیز جزء ساک‌‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و … محسوب می‌شوند. پارچه‌های مورد استفاده این نوع ساک دستی در جنس‌ و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. ساک دستی‌های پارچه‌‌ای در طرح‌های مختلفی از جمله دسته موزی، رکابی و دسته زنبیلی تولید می‌شوند. برای ایجاد حجم بیشتر به فضای داخل ساک، بهتر است از نوع عطف‌دار آن مانند دسته زنبیلی استفاده کرد.

از ویژگی‌های مهم ساک دستی زنبیلی، چاپ سیلک بر روی آن است که به صورت تک رنگ، دو رنگ و بیشتر قابلیت چاپ‌پذیری دارد. مزیت مهم دیگر این نوع ساک دستی، ماندگاری بالای آن‌ها است به طوری که برای مدت طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. قیمت ساک دستی تبلیغاتی کاغذی در مقایسه با انواع دیگر ساک دستی‌‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها، بیشتر است.

جمع‌بندی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مطلب به معرفی محصول ساک دستی تبلیغاتی پرداخته شد. ساک دستی‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها از نمونه‌های پرکاربرد این ساک دستی‌ها محسوب می‌شوند. به طور کلی از انواع ساک تبلیغاتی در مراکز بزرگ تجاری مانند فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، سوپر پروتئین‌‌ها و میوه فروشی‌ها استفاده فراوان می‌شود. ساک دستی‌های تبلیغاتی در انواع مختلف کاغذی، پارچه‌ای و پلاستیکی در بازار موجود هستند. قیمت ساک دستی تبلیغاتی با توجه به نوع کیفیت، طرح و اندازه آن تعیین می‌شود. برای خرید این محصول می‌توان به مراکز معتبر فروش مجازی و حضوری در سراسر کشور مراجعه کرد. جهت مشاهده انواع تولید سلفون و محصولات دیگر وارد صفحه اصلی سایت شوید.

3 دیدگاه برای ساک دستی تبلیغاتی ۶۰ گرم

  1. فرهمند

    ساک دسته تقویت هم دارین؟

    • foratco

      سلام بله برای سفارش تماس بگیرید

  2. مقیمی

    ساک دستی کرافت ۲۰۰ گرم چند در میاد؟

    • foratco

      سلام لطف کنید با شماره های شرکت تماس بگیرید

  3. علمی

    سلام ۱۰۰۰ عدد کیسه ۶۰ گرم تبلیغاتی، چند میفته؟

    • foratco

      سلام برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه