09014540086

جستجو کردن

کیسه استریل قارچ

foratco
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

کیسه استریل قارچ به منظور نگهداری بهتر محصول و استریل نگه داشتن آن به کار می‌رود. شرکت فرات با تولید کیسه استریل سعی بر این داشته که در تولید مواد غذایی همچو قارچ را تسریع دهد. با استفاده از این کیسه نسبت به حالت عادی باعث افزایش محصول پرورشی شما می‌شود. معمولاً کیسه‌هایی با عرض ۱۵ تا ۱۷ سانتی متر و طول حدود ۳۰ سانتی متر، با بستر مرطوب دانه مخلوط و خاک اره پر می شوند. مزیت استفاده از این کیف ارزان بودن آن است و کیسه های PP بدون فیلتر به راحتی در دسترس هستند.کیسه استریل نیز با وجود شرایط مناسب رشد قارچ، یکی از تجهیزات مهم در کشت گلخانه‌ای قارچ است که با ایجاد محیط مناسب رشد قارچ، به کشت آن در گلخانه کمک می‌کند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی کیسه استریل قارچ و تاثیر آن بر کشت و رشد گیاه بپردازیم.

معرفی کیسه استریل قارچ

کیسه استریل قارچ یکی از محصولات پلاستیکی گلخانه‌ای است که به دو صورت فیلتردار و معمولی وارد بازار می‌شود. این کیسه پلاستیکی با ایجاد شرایط استاندارد و کافی به رشد بذر قارچ کمک کرده و آن را برای کاشت در محیط گلخانه‌ای آماده می‌کند. بنابراین قبل از کشت قارچ، باید این بذرها درون کیسه استریل قارچ قرار بگیرند تا شرایط لازم برای رشد بهتر آن فراهم شود. کیسه استریل قارچ یا همان ماشروم بگ بعد از قرارگیری بذر در آن، در دستگاه اتوکلاو با درجه حرارت مشخص قرار می‌گیرد تا بذر آماده کشت می‌شود. ماشروم بگ در انواع متنوعی تولید می‌شود که شما می‌توانید مطابق با نیاز خود آن‌ها را به صورت سفارشی تهیه کنید.

ویژگی‌های کیسه استریل قارچ

کیسه استریل قارچ به عنوان محصولی ضروری در صنعت کشت گلخانه‌ای، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که یکی از مهم ترین آن‌ها، ایجاد شرایط خاص برای آماده سازی بذر قارچ است. در واقع ماشروم بگ فرآیند کشت و رشد قارچ را با سرعت بیشتری همراه می‌کند تا بتوان در مدت زمان کوتاه به تولید قارچ‌های باکیفیت دست یافت. به طور کلی این محصول در ویژگی‌های فیزیکی، گستردگی فراوانی دارد که به شما امکان تهیه آن در شرایط مختلف را می‌دهد.

کیسه استریل قارچ فرات

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و شرایط گلخانه، کیسه استریل قارچ را در ابعاد متنوع و به صورت سفارشی تهیه کنید. امروزه محصولات پلاستیکی با وجود افزودنی‌ها می‌توانند خواصی بیشتر از خواص مواد اولیه خود پیدا کنند که این امر به ارتقا سطح کیفیت محصول کمک می‌کند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن محیط و شرایط کشت قارچ این کیسه استریل بذر قارچ را با ویژگی‌های خاص به صورت سفارشی تهیه کنید.

مزایا کیسه استریل قارچ

با توجه به ویژگی‌های اشاره شده، کیسه استریل قارچ کمک زیادی به رشد قارچ و فرآیند تولید آن می‌کند و مزایا بسیاری به همراه دارد. بنابراین کیسه استریل قارچ به عنوان کیسه‌ای جهت نگهداری بذر قارچ، باعث تولیدات با کیفیت بیشتر و کمک به صنعت کشت گلخانه‌ای می‌شود. این کیسه با شفاف بودن خود امکان مشاهده محصول درون آن را می‌دهد تا شما بتوانید از شرایط بذر آگاهی یابید. همینطور وجود مقاومت کششی بالا این کیسه به طول عمر و ماندگاری بیشتر آن در برابر عوامل مختلف کمک می‌کند. درب کیسه استریل قارچ با امکان وکیوم شدن، از ورود هرگونه گرد و غبار و آلودگی به آن جلوگیری کرده و محیطی امن برای رشد بذر فراهم می‌کند.

همچنین وجود مقاومت کافی در برابر حرارت بالا به فراهم سازی شرایط مطلوب برای بذر قارچ کمک می‌کند. ماشروم بگ با وزن سبک خود به راحتی امکان جابه‌جایی دارد و با مقاومت بالا از محتویات در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. علاوه بر مزایا اشاره شده شما می‌توانید با سفارش این محصول مطابق با نیازهای گلخانه از مزایا بیشتری بهره مند شوید.

دلیل استفاده از کیسه استریل قارچ

بذر قارچ به اندازه خود این گیاه حساس است و باید برای رشد بهتر آن شرایط خاصی فراهم شود. بذر قارچ در شرایط محیطی ممکن است دچار آلودگی و کپک شود و ارزش غذایی خود را از دست بدهد. بنابراین باید از روش‌هایی برای محافظت از این محصول استفاده شود. یکی از روش‌های موثر جهت بهبود فرایند رشد قارچ، استفاده از کیسه استریل قارچ است. همانطور که از نام این کیسه پیداست، شرایط نگهداری بذر در آن کاملا استریل شده است و امکان وجود هیچ آلودگی و باکتری وجود ندارد. در واقع کیسه حاوی بذر قارچ با قرارگیری درون دستگاه اتوکلاو استریل شده و برای کشت در گلخانه آماده می‌شود. بنابراین شما تنها با تهیه ماشروم بگ قادر خواهید بود شرایط نگهداری از بذر قارچ و کشت اصولی آن را فراهم آورید و از بسیاری از هزینه‌های جانبی جلوگیری کنید. در این حالت می‌توان گفت که استفاده از کیسه استریل قارچ با جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به محصول، باعث صرفه اقتصادی زیادی می‌شود.

خصوصیات کیسه اتوکلاو قارچ

کارخانه تولیدی فرات با تولید کیسه استریل(کیسه اسپان قارچ) جهت اتوکلاو اسپان قارچ سعی بر این داشته که در تولید مواد غذایی همچو قارچ را تسریع دهد. با استفاده از این کیسه نسبت به حالت عادی باعث افزایش محصول پرورشی می شود. این روش در قاره آسیا و در محیط هایی که کیسه های فیلتر دار در دسترس نیستند و یا بسیار پرهزینه هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً کیسه هایی با عرض ۲۲ تا ۳۲سانتی متر و طول حدود۵۵-۵۰ سانتی متر، با بستر مرطوب دانه مخلوط و خاک اره پر می شوند. مزیت استفاده از این کیف ارزان بودن آن است و کیسه های PP بدون فیلتر به راحتی در دسترس هستند.

جمع بندی

کیسه استریل قارچ یکی از محصولات پلاستیکی پرکاربرد در صنعت کشت محصولات گلخانه است که با ایجاد شرایط مناسب برای بذر قارچ، به کشت و رشد بهتر آن کمک می‌کند. این کیسه به دو صورت فیلتردار و معمولی وارد بازار می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را در ابعاد متنوع به صورت سفارشی تهیه کنید. کیسه استریل قارچ با آماده سازی بذر به افزایش سرعت فرآیند کشت محصول کمک می‌کند و از خرابی آن در اثر آلودگی و باکتری جلوگیری می‌کند. بنابراین تهیه کیسه استریل قارچ یکی از روش‌های اقتصادی ایجاد شرایط مطلوب رشد قارچ است که به تولید محصولات باکیفیت کمک می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیسه استریل قارچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه
زیپ کیپ (ساک دستی شفاف)