09014540086

جستجو کردن

سلفون بسته بندی گل

foratco
(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی ها

توضیحات تکمیلی

ثبت سفارش :

تولید توسط شرکت تولیدی فرات

توضیحات

همه‌ی شما حتما تا به حال برای خرید یک‌ دسته گل یا یک شاخه گل، به گل فروشی مراجعه کرده‌اید.‌ گاهی اوقات ما از فروشنده بدون هیچ گونه درخواست تزیین، چند شاخه گل می‌خریم. اما بعضی وقت‌ها از فروشنده می‌خواهیم تا آن را به صورت یک دسته گل تزیین کند. فروشندگان از لوازم و تجهیزات متنوعی در کنار گل استفاده کرده و در نهایت آن را با سلفون بسته بندی گل می‌پیچند.

سلفون‌های مورد استفاده در تزئینات گل‌ها به عنوان سلفون گل فروشی شناخته شده‌اند که دارای شفافیت و انعطاف‌پذیری بالايي هستند. این سلفون‌ها از مواد‌ پلیمری درجه ۱ تولید شده و در ابعاد و چاپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. برای اینکه با این سلفون‌ها بیشتر آشنا شوید در این مقاله به معرفی آن‌ها و همچنین قیمت سلفون گل پرداخته شده است.

سلفون بسته‌ بندی گل چیست؟

سلفون بسته بندی گل

منظور از سلفون گل فروشی، همان نایلون، کاغذ یا روزنامه‌هایی است که دور گل‌ها پیچیده می‌شود. مواد اولیه به کار رفته در ساختار برخی از سلفون‌ها شامل پلی‌اتیلن‌های سبک و سنگین است. کارخانه‌های تولید کننده فیلم‌های پلیمری،‌ به عنوان منبع اصلی ترکیبات سلفون‌ بسته بندی گل محسوب می‌شوند. سلفون‌های پلی‌اتیلنی نسبت به سایر انواع سلفون، شفافیت کمتری دارند. به همین دلیل سلفون‌های پلی‌اتیلن، در بسته‌ بندی گل‌ها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی دیگر از سلفون‌ها مانند استرچ‌های صنعتی و کاغذ کرافت از موادی مانند پلی‌پروپیلن، پلی‌استر و … ‌قابل تولید هستند و استفاده از این سلفون‌ها در بسته‌ بندی گل‌ها به مراتب بیشتر مشاهده می‌شود.

انواع روش استفاده از سلفون بسته‌ بندی گل

برای استفاده از سلفون گل فروشی، روش‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارد. شرکت‌های تولید کننده سلفون ویژه گل، آن را به صورت کاملا آماده شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. برخی از این روش‌ها شامل موارد زیر است:

سلفون شیت شده یا برش خورده

این فیلم‌ها از همان ابتدا به صورت سفارشی برش خورده و به گل‌ فروشی‌ها تحویل داده می‌شود. در واقع محصول نهایی به صورت برشی و شیت شده به بازار عرضه خواهد شد. در هر نوع بسته‌ بندی از سلفون گل فروشی، طرح ویژه‌ای قرار می‌دهند. این برش‌ها شامل طرح‌های مثلثی، مربعی، قلبی و … است که بنا به سلیقه مشتری از هر کدام استفاده مي‌شود. سلفون‌های برش خورده در ابعاد استاندارد، قابل استفاده برای هر نوع تزئیناتی هستند.

رول‌های سلفون بسته‌ بندی گل

برخی دیگر از انواع سلفون‌های بسته‌ بندی گل، به صورت رولی عرضه می‌شود. این رول‌ها در عرض، ضخامت و متراژهای معینی وجود دارند. برای استفاده از رول‌های سلفون بسته‌ بندی گل، باید آن‌ها را به اندازه دلخواه برش داد. این کار نیاز به مهارت و تبحر خاصی دارد. به همین‌ منظور، یک گلفروش باید از قبل، آموزش لازم را در این زمینه دیده باشد. در واقع برش به ابعاد دلخواه و به صورت دستی توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.

سلفون بسته‌ بندی گل دوخت خورده

یکی دیگر از انواع سلفون بسته بندی گل، سلفون‌های دوخت خورده هستند. این سلفون‌ها به صورت بغل دوخت یا ته دوخت به بازار عرضه می‌شوند. استفاده از این سلفون‌ها برای گل فروشی‌ها بسیار ساده و سریع صورت می‌گیرد. در واقع شرکت‌های تولید کننده این سلفون‌ها، آن‌ها را به صورت آماده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

سلفون بسته‌ بندی گل(دور گلدان)

این نوع سلفون‌ها بیشتر به منظور پخش و فروش گل‌ها و گیاهان آپارتمانی کاربرد دارند. در واقع سلفون‌های دور گلدانی برای بسته‌ بندی خود گلدان کاربرد دارند. برخی از سلفون‌های دور گلدانی به شکل حرارتی استفاده می‌شوند.‌ به این صورت که این سلفون‌ها از طریق حرارت‌دهی به دور گلدان پیچانده می‌شوند. از این طریق گلدان‌ها، شیرینگ پک یا پلمپ شده و بسته‌ بندی می‌شوند.

پاکت بسته‌ بندی گل‌ های خشک

نوع دیگری از سلفون‌های بسته‌ بندی برای گل‌های خشک به کار می‌رود. این سلفون‌ها به صورت پاکت‌های کوچکی هستند که انواع گل‌های خشک را درون آن‌ها ریخته و بسته‌ بندی می‌کنند. سلفون بسته‌ بندی گل‌های خشک بیشتر جهت گل‌های درمانی و دارویی استفاده می‌شوند. سلفون‌های پاکتی بسته‌ بندی دارای قابلیت چاپ نیز هستند.

سلفون ذوزنقه ای

سلفون ذوزنقه ای از موادی همچون پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و پلی‌استر تولید می‌شود. این مواد از جمله مواد قابل بازیافتی هستند که باعث کاهش آلودگی محیط زیست می‌شوند و در بسته‌بندی سلامتی و ایمنی محصولات نقش مهمی دارند.

ویژگی‌ها و مزایای سلفون‌ بسته‌ بندی گل

استفاده از سلفون گل فروشی، دارای مزایا و ویژگی‌های بسیاری است. در زیر به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سلفون‌ها اشاره شده است:

  • مناسب بودن قیمت سلفون گل فروشی
  • حفظ تازگی و طراوت گل‌های بسته بندی شده
  • حفظ عطر و بو و نیز رطوبت گل‌های بسته بندی شده
  • جلوگیری از پژمردگی و پلاسیده شدن گل‌ها در هوای گرم
  • شفافیت و زیبایی بخشی به گل‌های بسته بندی شده
  • قابلیت تولید در ضخامت‌های متفاوت
  • دارای قابلیت چاپ با کیفیت در رنگ‌های مختلف

قابلیت چاپ سلفون بسته‌ بندی گل

یکی از مزایای مهم سلفون‌ گل، امکان چاپ طرح یا تصویر با وضوح کامل بر روی آن‌ها است. چاپ فلکسو با سیلندر مرکزی ۸ رنگ و عرض ۱۵۰ سانتی‌متری توسط کلیشه دیجیتال ژلاتینی انجام می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان بر روی تمام فیلم‌های انعطاف‌پذیر پلیمری و غیر پلیمری عملیات چاپ را اجرا کرد. نوع دیگری از دستگاه چاپ، استک نام دارد که دارای ۴ رنگ است. این دستگاه با عرض ۱۳۰ سانتی‌متر طراحی شده است و از طرح کلیشه دیجیتال ژلاتینی استفاده می‌کند. دستگاه دیگر که از آن برای چاپ سلفون بسته‌ بندی استفاده می‌شود هلیوگراور است که دارای قابلیت چاپ ۱۲ رنگ با عرض ۱۲۰ سانتی‌متری با استفاده از سیلندر حکاکی چدنی چاپ می‌شود. این دستگاه فقط بر روی فیلم‌های pp و Bopet قابلیت اجرای چاپ را دارد‌

قیمت سلفون گل

هر کدام از انواع نایلون بسته‌ بندی گل از مواد اولیه با درجات کیفیت متفاوت تشکیل شده‌اند. بنابراین کیفیت ترکیبات اولیه به کار رفته در سلفون‌ها در تعیین قیمت آن‌ها تأثیرگذار است. به این معنا که مواد درجه ۱ دارای کیفت بالاتری هستند و در نتیجه قیمت سلفون‌های تولید شده از این‌ مواد نیز بالاتر است.

جمع‌بندی

سلفون بسته‌ بندی گل، یکی از انواع سلفون‌های تولید شده است. این سلفون‌ها از آن جهت که در بسته‌ بندی گل‌های تزئینی کاربرد دارد به عنوان سلفون گل فروشی نیز شناخته شده‌‌اند. سلفون‌های ویژه بسته‌ بندی گل،‌ دارای انواع و اقسام متفاوتی است. هر کدام از انواع سلفون‌های ویژه بسته‌ بندی گل، دارای ویژگی‌ها و مزایای خاصی است. از رایج‌ترین انواع سلفون ویژه گل فروشی می‌توان به سلفون‌های شیت شده، سلفون پاکتی، سلفون‌های حرارتی و … اشاره کرد. قیمت سلفون گل بر اساس نوع و کیفیت آن‌ها تعیین می‌شود. در پایان امیدوارم مطالب بیان شده در مورد سلفون‌های بسته‌بندی گل، برایتان مفید و ارزشمند واقع شده باشد.

1 دیدگاه برای سلفون بسته بندی گل

  1. پدیده

    سلفون گل ذوزنقه ای ضد شبنم موجود دارین؟

    • foratco

      سلام بله به صورت عمده قابل فروش است

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه
سلفون رومیزی شفاف